x تبلیغات
سرونیوز

روند صعودی پرداخت وام ازدواج در بانک تجارت

 از ابتدای سال ۱۴۰۰ مجموعا قریب به ۸۷ هزار فقره وام ازدواج از سوی شعب بانک تجارت در سراسر کشور صورت گرفته است.

این میزان پرداخت وام تنها طی ۹ ماه صورت گرفته است.

در ادامه، نموداری از روند پرداخت وام ازدواج از سوی این بانک را ببینید.

 

بهترین دارو برای رفع سرفه

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال تغذیه سالم Boldsky، غذا نمی‌تواند سرفه را درمان کند، اما می‌تواند به طور قابل توجهی آن را کاهش دهد.

زنجبیل و کمک به ماهیچه های مجاری تنفسی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، بنابراین، به عنوان مثال، زنجبیل را می‌توان در رژیم غذایی گنجاند که حاوی ماده جینجرول بوده و اثر ضد التهابی دارد. این ماده به زنجبیل عطر و طعم خاصی داده و به شل شدن ماهیچه‌های مجاری تنفسی کمک می‌کند.

معجزه سیر

 

مکمل دیگر سیر است که حاوی ماده ضد سرفه آلیسین است. لازم نیست سیر را برای غذا له کنید، می‌توانید چند حبه از آنرا به روغن کنجد اضافه کنید، آن را حرارت داده و به سینه و پا‌های خود بمالید.

در میان غذاها، کارشناسان سوپ مرغ را نام بردند

سوپ نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه حاوی سیستئین، اسید آمینه‌ای است که به درمان سرفه‌های شدید کمک می‌کند. همچنین می‌توانید قارچ‌ها را به سوپ اضافه کنید از جمله می‌توان از قارچ غاریقون، قارچ شیتاکه و قارج صدفی استفاده که در درمان عفونت ویروسی همراه با سرفه مؤثر هستند.

یک محصول کلاسیک‌تر برای مبارزه با سرفه، مرکبات است

لیمو، نارنگی و پرتقال سرشار از ویتامین سی هستند که مدت هاست مفید بودن آن ثابت شده است. علاوه بر این، ماهی را می‌توان در رژیم غذایی گنجاند که به دلیل داشتن اسید‌های چرب امگا ۳، تأثیر مثبتی بر روند درمان بیماری دارد، همچنین باید شیر همراه با زردچوبه را ذکر کرد که می‌تواند نه تنها سرفه بلکه باعث گلو درد را تسکین دهد

صفحه قبل 1 صفحه بعد